Válság? Hol?

  „Újra 36 óráznunk kell” – mondja Novotni Anna, a Hajdu alelnöke. Először fordul elő, hogy címlapsztorink alanya arról beszél, hogy mi történt már meg náluk (és nem arról, hogy adott […]

A Forbes 2019. szeptemberi címlapja

Bővebben

Kép: L'Oréal

Megmentené a földet a L’Oréal – megint

77 százalékkal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását 2005 és 2018 között a L’Oréal – jelentette be a francia kozmetikai cég.

2018 végére a vállalat 38 ipartelepe vált teljesen karbonmentessé. Mindeközben a termelés 38 százalékkal növekedett.

A L’Oréal eredményeit a környezettudatossági vizsgálatokat végző CDP is elismerte: ez az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben is AAA-besorolást, azaz a legmagasabb minősítést kapta, mind a három értékelt kategóriában (éghajlatvédelem, fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem).

A kozmetikai óriás elindította a Sharing Beauty With All nevű programot, aminek lényege, hogy a cég márkái a partnereikkel közösen sorolhassanak be egy-egy kiemelt ügy mögé. 2018-ban a L’Oréal Csoport márkáinak több mint fele (57 százalék) vállalt részt ebben, többek között az Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche- Posay és a Ralph Lauren.

A csoport mindemellett bevezetett egy „fenntartható termékoptimalizálás-eszközt” is, amivel mérni lehet a termékek környezeti és társadalmi hatásait.

A L’Oréal az utóbbi időben különösen aktív, ha fenntarthatóságról van szó: nemrég a műanyag palackok ellen hirdetett háborút.

Óriáscégek fognak össze, hogy leszámoljanak a műanyag palackokkal

Borítókép: L’Oréal

 

Mert helyes ugyan, ha az ember felkészül a legrosszabbra, de bizonyosra mégsem szabad venni.