Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]

Bővebben

Beszéljünk felelősségteljesen a világvégéről! – itt a hétfői Espresso light

A klímaváltozás miatt itthon is drágulnak a zöldségárak, Németországban meg az üzemanyag-ellátás akadozik, de David Attenborough szerint nem kell riogatni az embereket.

Olvasd, amit mi is olvasunk! 

Az Espresso a Forbes kiküldött hírlevele, tele érdekes cikkekkel és fontos témákkal (olyannal, amit mi írtunk meg és olyannal is, amit mások). Ez itt az Espresso hírlevél kivonata. Feliratkozni a lap alján lehet.

1 perces

Akár 50 százalékkal is drágulhatnak egyes zöldségek Magyarországon.Gyenge volt a terméshozam – bizony, bizony, a klimatikus viszonyok változása miatt. 

130 év. Németországban akadozik helyenként az üzemanyagellátás. Az ok? 130 éve nem volt ilyen meleg.

3 perces

Hologram a katedrán. Az Imperial College Londonban távolról fogják “odasugározni” a tanárokat a hallgatók elé.

Retkes a billentyűzeted? Semmi vész, a PC Gamer összeszedte, miként lehet kipucolni a sokszor még a vécécsészénél is több bacinak otthont adó klaviatúrát.

A scaleup az új buzzword. Nem vonzók a magyar fiataloknak a startupok.- legalább is amíg nem skálázódnak fel a megfelelő szintre. Interjú az EIT Digital magyar vezetőivel.

5 perces (vagy hosszabb)

Dr. Smejkál kontextusba helyez. Bizony: ma már nem mozifilmek, könyvek vagy tévécsatornák vezetik a globális szórakoztatóipart. És nem véletlenül. 

Oké, hogy jön a világ vége, de ezt már tudjuk. A túl sok riogatással csak ártunk az ügynek, legalábbis a 92 éves tévés legenda, David Attenborough szerint. Ideje felelősségteljesen tájékoztatni az embereket.

60 ezer kilométer/órás sebességgel repülnek, hogy megmutassák az idegeneknek, kik vagyunk. A Voyager-1 és 2 aranylemezeinek rejtélyes üzenetei modern technikával is megfejthetők, érdekes dolgokat rejtenek.

 

„Az én vallásosságom úgy van, hogy isten ránk hagyta a teremtést, a többi marketing”

Palásti József, a Fornetti alapítója