Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Megérett a pezsgőbár-hálózatra a nemzet, egy éven belül hat helyszínen nyílhatnak üzletek

Bárány Péter egyre több fronton próbál betörni az alkoholos italok piacára: a pálinkák és pezsgők után most bárfranchise-zal rukkol elő. Már most egyszerre hat helyszín van a csőben.

Tavaly februárban vette meg Bárány Péter, a Rézangyal Kft. volt kereskedelmi igazgatója a Veritas borkereskedéssel karöltve az egyik hazai prémium pálinkamárka, a Márton és Lányai jogait tulajdonló cég 50 százalékát.

Év végén pedig az új pezsgője, a Brebis által került azok szeme elé, akik figyelik az italpiacot: a Brebis első sajtóközleménye 2017 decemberében azt állította, hogy pezsgőit nem fogja árulni az egyébként legnagyobb forgalmat ígérő téli ünnepi időszakban, azaz decembertől januárig, így támogatva az egész éves pezsgőfogyasztást. Ez egyébként egy hagyományos (champagne-i) eljárással készülő, tehát egy magas minőséget képviselő méthode traditionnelle pezsgő.


Bárány, akitől a korábban több helyen látható Rézangyal Bisztrók ötlete is ered, most ilyen pezsgőkre építene bárhálózatot. Közleményében azt írja:

champagne-bárok nyílnak a főváros vendéglátóhelyein belül, ahol a legjobb champagne-okat és magyar, champagne-i technológiával készült pezsgőket árusítanak. A külön erre a célra kialakított pultok mögött csak a témában szakértő sommelier-ek állhatnak, akik időről időre tematikus workshopokat és kóstolókat, pezsgővacsorákat is tartanak.

A vállalkozó szerint „folyamatosan nő a kereslet a pezsgőkre és champagne-okra, miközben a hazánkban forgalmazott teljes választékot egyetlen hely sem vonultatja fel. Ennek fő oka, hogy a forgalmazók általában egy adott márkát preferálnak. A The Champagne Bar különlegessége, hogy a legnagyobb champagne-házakat hozza el a fogyasztóknak ugyanabba a pultba. Az üzlet kialakításánál nem feltétel egy önálló vendéglátóegység átalakítása, bárhová könnyen beépíthető. A cél, hogy a kifinomultabb ízlésű vendégeket és a pezsgőzéssel ismerkedő fogyasztókat is kiszolgáljuk, ezért elérhetővé tesszük, hogy a hagyományos sortiment mellett a minőségi champagne-ok és pezsgők bárhol felkerüljenek az itallapokra a lehető legtöbb forgalmazótól.”

A bárfranchise prototípusa ezen a héten debütál a Budavári Borfesztiválon, az első igazi egység pedig októberben nyílik a Jászai Mari téren, majd ősz végén átalakul egy Liszt Ferenc téri meglévő vendéglátó egység is. Kora tavasszal további két népszerű belvárosi vendéglátóhelyen épül át a meglévő pult a sajtóközlemény szerint, Bárány pedig azt reméli, hamarosan Debrecenben és Szegeden is üzletet köt.

Drága hobbiból drága vállalkozás: Anett a francia pezsgőkért dobta a multis PC-t

 

„Soha ne fektess olyan cégbe, amit a tulajdonosról neveztek el!”

Tóth Zoltán, Euroventures