A Bugatti luxusportautó-gyár úgy gondolta, itt az ideje, hogy ne csak négy keréken gurulva érezhessük át, mit jelent az abszolút luxus. A modellek már a piacon, az áruk abszolút Bugatti: egy drótszamár 37 ezer eurót kóstál. Azaz 11,5 millió forint a kétkerekű ára, amiért azért tisztességes négykerekűt is lehet venni,
de a válság éveiben még a budapesti bulinegyedben egy lakás ára is kijött ebből a pénzből.
Persze a perspektíva abszolút helytelen, főleg ha tudjuk, egy Bugatti Veyronért nem szégyellnek elkérni 2,4 millió eurót sem – szóval tulajdonképp az új dizájnbicikli ára apróság, kerekítési hiba. Ezért az árért cserébe a karbonvázas bringa kevesebb, mint öt kilót nyom. (Bár ismerjük az örök szabályt: minél könnyebb a bringa, annál nehezebb lakat kell hozzá.) A high-tech bringa fejlesztője a regensburgi székhelyű PG, az összeszerelés pedig manufakturális körülmények között történik a weinstadti Kußmaul műhelyében.
A vételárért cserébe a gyártó a meglévő autó színéhez igazítja a karbonvázat, az autó és a bringa ülését pedig ugyanolyan bőrrel vonják be.
A Bugatti igyekezett biztosra menni, ha az 5 kilós súly és a márka ellenére is valaki sokallná esetleg az árat, a széria limitált, összesen 667 darab ilyen kerékpár készül csak a világon.
Nem az első eset, hogy a Bufatti a luxusautópiac mellett más területen is pénzt csinál saját márkájából – Dubajban lakóparkhoz adja a nevét. A projektet fejlesztő cég tulajdonosa Hussein Sajwani (Trump egyik üzleti partnere), aki tavaly került fel a Forbes Világ milliárdosai listájára. (A legfrissebb lista magyarul, extra tartalmakkal az újságárusoknál.)