Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Ait_Smart_Desks_üzlet_fotó: Ait Smart Desks

2 hónap alatt 210 millió jött össze az Indiegogón, már külföldi cégek is árulnák a magyar fejlesztésű okosbútort

Magyar rekordot döntöttek a közössi kampánygyűjtésben, de még tovább menetelnek. Az AiT Smart One állítható magasságú okosasztalainak a koronavírus által elindított távmunka-forradalom is új távlatokat nyitott. Miközben amerikai és ausztrál partnerekkel is folyamatosan tárgyalnak, egyelőre a Távol-Keletről érkezik a legkomolyabb érdeklődés.

Április végén indult a magyar hi-tech okosasztal, az AiT Smart One közösségi finanszírozási kampánya az Indiegogo-n, és 693 004 dollárt (azaz több mint 213 millió forintot) sikerült összegyűjteni.

Ezzel a cég minden idők legsikeresebb magyar közösségi tőkebevonási kampányát tudta megvalósítani.

Okosasztal // fotó: AiT Smart One

A közösségi finanszírozási kampányt az eredeti 30-ról 60 napra hosszabbította a cég. Az állítható magasságú íróasztalok egyre keresettebbek itthon és világszerte is az egészségtudatos vásárlók körében. Az AiT asztalai saját applikációval kezelhetők, jelzik, ha itt az ideje megmozgatni magunkat munka közben vagy éppen beengedni egy kis friss levegőt a szobába vagy az irodába.

Az alapfunkciók között található a vezeték nélküli töltés, illetve fitnesz- és stresszcsökkentő gyakorlatok sora, miközben a bútor felülete és megjelenése teljesen az egyéni ízlésünkre szabható.

Az Indiegogo oldalon a kampány lezárását követően, továbbra is megvásárolható a magyar okosasztal.

Közösségi finanszírozásból a külföldi piacokra

A tartós ülőmunka komoly egészségkárosodáshoz vezethet, de a koronavírus által elindított távmunka-forradalom is távlatokat nyitott az AiT okosbútorai számára világszerte. Az amerikai piacon az e-kereskedelemre és közösségi finanszírozásra specializálódott amerikai marketing cég, a LaunchBoom-mal kötnek majd szerződést. A kampány zárását követően ők segítik majd a magyar céget abban, hogy minél sikeresebben térhessenek át a klasszikus e-kereskedelmi értékesítésre.

„A tervek szerint már az idén többmillió dolláros értékesítési árbevételt tudunk realizálni, míg 2021-ben már ennek többszörösére számítunk” fogalmazott dr. Marczali Tamás, az AiT Smart Products alapítója a Forbesnak eljuttatott közleményében.

Fotó: AiT Smart One

Miközben amerikai és ausztrál partnerekkel is folyamatosan tárgyalnak, egyelőre a Távol-Keletről érkezik a legkomolyabb érdeklődés az okosasztalok iránt. Várhatóan nyár végéig megszületik a megállapodás egy Vietnámban, Malajziában, Thaiföldön, Indonéziában, Tajvanon és Szingapúrban is kizárólagos értékesítési jogokat gyakorló dél-koreai vállalattal. Egy dél-koreai partner az értékesítési tevékenység mellett a gyártásba is szívesen bekapcsolódna, de a japán piacról is számos megkeresés érkezett.

Itthon is terjeszkednének, bővülne a portfólió is

Az AiT-nek Európában, és ezen belül a magyar piacon is komoly tervei vannak, az irodai munka forradalmából az itthoni cégeket sem szeretnék kihagyni. A gyártással kapcsolatban jelenleg több hazai vállalattal is tárgyalnak, ezen kívül a szállítmányozás, a csomagolástechnika, valamint a webshopfejlesztés terültén is magyar szereplőkkel dolgoznak együtt.

„Szeretnénk nyitni a gyerekek felé, hogy minél kisebb korban hozzászokjanak ahhoz, hogyan tanulhatnak az íróasztal mögött úgy, hogy közben az egészségük megőrzésére is odafigyelnek, ezen felül számos edukációs célú okosfejlesztést is be tudnánk építeni az asztalokba. Tervezünk olyan bútorokat, melyek a játék-és stream élményt helyezik a középpontba, de szeretnénk a prémium kategóriák felé is tovább nyitni” – tette hozzá dr. Marczali Tamás.

Kiemelt kép: AiT Smart One

 

"Minden értelmes ember önfejűnek tűnik időnként."