És még fizetni is kell érte.
Basic with Ads – ez lesz a Netflix új, reklámokkal tűzdelt belépő csomagjának a neve, amit november elején indít az Egyesült Államokban 6,99 dollárért (azaz kb. 3000 forintért). Az előfizetői csomagot először Kanadában és Mexikóban lehet elérni november elsejétől, majd harmadikán terjeszkedik az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Brazíliában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Koreában és az Egyesült Királyságban, írja a Deadline. A magyar bevezetésről egyelőre nincsenek információk.
A csomag ára kevesebb mint a fele a Netflix legnépszerűbb előfizetésének, a 15,49 dolláros standardnak, és a Disney+ konkurens csomagjának is alávág.
A Mickey-vállalat ugyanis a Netflixhez hasonlóan szintén tervezi a reklámos verzió bevezetését, ők december 8-án egy dollárral drágábban fogják kínálni a lehetőséget.
A Netflix operatív vezetője, Greg Peters egy blogposztban kiemelte: óránként 4-5 perc reklámra kell számítani, a sorozatokat és a filmeket egyaránt meg fogják szakítani.