Mészáros Lőrinc érdekeltségeinek készített munkáival kapott díjakat Várkonyi Andrea, az üzletember új feleségének cége.
Két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások egyik fontos elismerését, az Arany Delfin-díjat Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média – írja az Index. Az idei szemlén közel 900 pályázat versenyzett egymással, amelyekből nemzetközi zsűri választotta ki a legjobb alkotásokat.
Az ügynökség egy teljesen új brand, a Gallio pulyka termékcsalád felépítését kapta feladatul a megrendelőtől, a stratégiaalkotástól a márka arculattervezésén keresztül a teljes csomagoláspalettáig, az integrált kampányok kategóriájában kaptak díjat (arany fokozatú elismerést még másik három kampány kapott ebben a kategóriában), reklámfilmjüket pedig egy technikai kategóriában is kiemelték.
A megrendelő: Mészáros Lőrinc
A Gallio egy régi piaci szereplő új márkája, a szarvasi Gallicoop gyártja, amely nemrég esett át tulajdonosváltáson. Az 1989-ben zöldmezős beruházásként elindított társaság pulykafeldolgozással foglalkozik, tavaly 24 milliárdos árbevételéből 9,5 milliárd exportra ment. A céget tavaly három magántőkealap, a Takarék, a Béta és a Status Food Magántőkealap vásárolta meg. Utóbbi Mészáros Lőrinc, vagyis Várkonyi Andrea új férjének érdekeltsége – ugyanoda van bejegyezve, ahova a számos Mészáros-cég.
A héten derült ki, hogy visszakerül Mészáros Lőrinc közelébe két tévécsatorna is, amitől volt felesége szabadult meg (az Ozone és Life TV-nél korábban amúgy Várkonyi Andrea is dolgozott).
Várkonyi maga nemcsak a reklámügynöksége révén maradt közel a médiaiparhoz, nemrég tagja lett a TV2 igazgatóságának – a kereskedelmi csatornában szintén érdekelt a férje.
Mint a lap megjegyzi, a Whitedog Média más ügyfelével is a legjobbak közé került. A Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imázsfilm kategóriában.
Magyarok Cannes-ban
Az elismeréseket 2010 óta osztják ki, összesen 46 kategóriát hirdettek idén, de nem mindenhol osztottak ki díjat. A beérkezett munkákat négy fajta elismeréssel díjazták (Arany, Ezüst, Fekete és Fehér Delfin), egy kategórián belül akár többen is megkaphattak egy-egy kiemelést.
Magyarok először 2014-ben kaptak Arany Delfint, de azóta többször is kiemeltek magyar kampányokat, így kapott már elismerést Cannes-ban a Mol, az Opera, legutóbb pedig a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országimázsfilmje.
Borítókép: középen Várkonyi Andrea és férje, Mészáros Lőrinc egy korábbi, haza díjátadón.