Válaszolt a Central Médiacsoport tulajdonosának az ELLE magazint kiadó Michaeli, Schwartz & Brit Media vezetője és társtulajdonosa, a szintén médiabefektető Milkovics Pál.
„Kedves Zoltán, fele annyit fizettünk az ELLE-ért mint Te fizettél. Kétszer annyit adunk el belőle, mint nektek sikerült. Már az első lapszámunk nyereséges volt, ahogy azóta mindegyik. Kérlek, hagyj fel a főszerkesztő fenyegetésével is. Értem, hogy nem esik jól, de mindannyian hozunk rossz döntéseket az üzletben, még Te is”
– írta Milkovics egy Facebook-posztban.
Az üzletember Varga, a Forbes.hu-nak adott interjújában elmondottakra reagált így, bár azt nem részletezte, mit ért a „főszerkesztő fenyegetése” alatt. A Forbes.hu kereste ezzel kapcsolatban, de nem kívánt nyilatkozni.
Milkovics egészen pontosan erre a részre reagált:
„Forbes.hu: Hány terméket engedtetek el?
Egyedül az Elle-t. Pontosan tudtuk, hogy ha valaki az Elle-t elviszi, az azért van, mert vagy divatőrült, vagy céljai vannak vele, de abból nem lehet pénzt csinálni. Amikor megjelent egy csapat, hogy átvenné, teljesen meglepődtünk. Olyan feltételekkel vállalta be a versenytárs, ami arra utalt, hogy itt valami más van a háttérben.
Forbes.hu: Állami hátszél?
Nekem ami az előválasztási kampányban a Pesti Hírlapnál történt, mindent megmagyaráz.”
A NER vonzásában
Milkovics a cseh tévés piac után jelent meg a magyar sajtópiacon, előbb átvette teljes egészében a Michaeli, Schwartz & Brit Mediát, majd a cégbe nyáron beszállt a Rogán Antallal jó kapcsolatot ápoló Shabi Michaeli. A cég a Pesti Hírlapot, az ELLE-t és a 168 órát adja ki. Az előválasztási kampányban a Pesti Hírlap sajátos módon vett részt, kontextusából kiragadott Márki-Zay idézeteket hoztak címlapon. A főszerkesztő és több vezető is távozott ezt követően a laptól. Nemrég a Telex írt róla, hogy a Pesti Hírlap komoly mecénásra lelt a kormányban: a hirdetései nagy részét ugyanis szinte csak állami cégek veszik.
A teljes interjú itt olvasható: