A cseh és a szlovák piacon már majdnem 30 ezer ügyfelük van, most Magyarországon is elindítja szolgáltatását az egyszerű webáruház-készítő rendszert ígérő Shoptet.
A Shoptet 2009-ben alakult azzal a céllal, hogy egy webshop bármiféle technológiai tudás és komoly anyagi befektetés nélkül is elindítható és üzemeltethető lehessen. A cég rendszere képes a kis webshopokat és a nagy, akár többezres napi megrendelést teljesítő kereskedők igényeit is kiszolgálni.
A most magyar piacra is belépő cég több mint 28 ezer cseh és szlovák ügyféllel rendelkezik. A vállalat 2020-ban megduplázta Csehországban a forgalmát, a Deloitte pedig az 50 leggyorsabban növekvő vállalat közé sorolta tavaly.
Budapesti irodával és magyar csapattal indulnak itthon
A cég budapesti irodával indult Magyarországon, a magyar nyelvű oldala már elérhető. Jelenleg a 30 napos próbaverzió működését lehet tesztelni. A Shoptet azt ígéri, hogy nagyobb kezdeti
beruházások nélkül, kizárólag az üzemeltetésért fizet bérleti díj formájában indíthat náluk az ügyfél online boltot.