Az új programok közül az első a határon túli értékesítésben segíti a hazai kereskedőket, egy másik révén professzionális logisztikai szolgáltatásokat vehetnek igénybe, a harmadik az eladások növelését célzó promóciók lebonyolítását teszi lehetővé.
A járvány felpörgette az online piactér forgalmát, az új programokkal ezt a lendületet tervezik fenntartani. Az elmúlt egy évben másfél millió új termék került fel a piactér kínálatába, körülbelül ezer új partner csatlakozott, a partner kereskedők 61 százaléka pedig legalább másfélszeresére növelte a forgalmát.
A három új programot Papp Máté, az Emag Marketplace magyarországi igazgatója, a Forbes 30 sikeres magyar 30 alatt összeállításának egyik idei szereplője jelentette be. Ezek az alábbiak:
Fulfilment by Emag
Az integrált logisztikai szolgáltatási program lehetővé teszi a Marketplace partnerek számára az Emag magyarországi raktárainak használatát, tárolási szolgáltatással, termékleltározással, megrendelés-felvétellel, átvétellel, csomagolással, szállítással, visszaszállítással, a vonatkozó ügyfélszolgálati teendőkkel együtt.
Határon túli értékesítést támogató program
A programba regisztráló kereskedők beléphetnek az Emag Marketplace román és bolgár felületére is, és e két piacon is értékesíthetik termékeiket az itthonival azonos jutalékrendszerben.
Emag Ads promóciós program
A program keretében a vállalat lehetőséget biztosít Marketplace partnereinek, hogy termékeikre az Emag weboldalán hirdetési felületeket vásárolva saját promóciókat szervezhessenek.
Az Emag történetéről a Forbes szeptemberi címlapsztorijában olvashatsz. A magazinba itt tudsz belelapozni:
Borítókép: az Erzsébet körúti Emag üzlet // Fotó: Emag