A Talk-a-bot fejlesztésének nagy lendületet adott a járványhelyzet, a Cheq nevű megoldásuk már a Microsoft online piacterén is elérhető.
A járvány kitörése után a Talk-a-bot a Forbes.hu-nak mesélt róla, hogy nagy az érdeklődés az friss fejlesztésük, a Cheq iránt. A csevegőrobotokat fejlesztő magyar cég ezzel a nagyobb cégeket célozta meg, de nem a külső kommunikációjuk, hanem a belső információ-átadás megtámogatására.
Magyarországon és a közép-kelet-európai régióban mintegy 80 ezer munkavállaló használja már az alkalmazást. A jelenleg hét nyelven működő, Microsoft Teams, Viber platformokon, valamint natív mobil applikáción egyaránt futó Cheq révén a nagyvállalatok HR-tevékenységük számos idő- és költségigényes aspektusát tudják digitalizálni és automatizálni.
A céges e-mail konkurense és helyettesítője
A legtöbben akkor találkozunk csevegőrobotokkal, ha például Messengeren keresztül írunk egy cégnek, ilyenkor jó eséllyel már egy mesterséges-intelligenciát használó robot (bot) válaszol nekünk. A Talk-a-bot is fejleszt ilyen botokat, de a járványhelyzet rámutatott, hogy
a több száz vagy ezer alkalmazottat foglalkoztató cégek belső kommunikációja is sokkal hatékonyabb, ha csevegőrobotokkal végzik.
A járványhelyzetben, főleg az első két hullám alatt, gyakori volt, hogy a különböző szabályok gyakran változtak a vírus terjedésének függvényében. Az ilyen helyzetekben jól jött egy hatékony eszköz a munkatársak elérésére – főleg azoknak, akik nem bújják állandóan a céges mailjeiket. A cég kifejezetten azokat a nagyfoglalkoztatókat célozta meg, akiknél sok a kékgalléros dolgozó (sokan közülük amúgy e-mailt sem használnak, csevegőappokat, a Messengert vagy a Vibert viszont igen).
Globális hozzáférhetőség
A Talk-a-bot most azt közölte a Forbes.hu-val, hogy Cheq immár elérhetővé vált az App Store-on, a Microsoft személyre szabott üzleti megoldásokat kínáló globális online piactéren, ennek pedig az a jelentősége, hogy az alkalmazást a világ valamennyi részéről egyszerűen megvásárolhatják mostantól az ügyfelek.
„A Cheq nemzetközi piactéren való listázása ügyfeleink számára azt jelzi, hogy a termék megfelelt a Microsoft összes, szigorú követelményének, és mára nemzetközileg is ajánlott informatikai megoldássá érett” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója.
„Örömmel üdvözöljük a Talk-A-Botot a Microsoft App Source-on, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy hozzáférjenek a kiterjedt partneri ökoszisztémánk legjobb megoldásaihoz” – mondta Toby Bowers, a Microsoft Business Applications Group vezérigazgatója.
Borítókép: Deliága Ákos, a Talk-a-bot társalapító-CEO-ja. Forrás: Talk-a-bot