Május 1-től szigorított higiéniai előírásokat vezet be, jelentette be a fapados légitársaság.
Péntektől mind a személyzet, mind az utasok kötelesek arcmaszkot
viselni, és minden utas számára fertőtlenítő kendőt biztosít a társaság. A
magazinok, prospektusok eltűnnek az utastérből, vásárolni viszont lehet – igaz,
a cég kéri, hogy mindenki érintésmentes bankkártyás fizetéssel egyenlítse ki a
számlát.
A cég arra kéri utasait, hogy online intézzék az
utasfelvételt és az extra szolgáltatások megrendelését, valamint „határozottan
ajánlják”, hogy vegyék igénybe az önkiszolgáló poggyászfeladsát és a gyorsított
ellenőrzést.
Szintén kérik, hogy az utasok ki- és beszálláskor is
tartsanak egymástól távolságot. „Azokon a járatokon, ahol a töltöttség
megengedi, személyzetünk az utasok átültetésével is igyekszik majd elősegíteni
a távolságtartást” – írja a közlemény.
„Miközben újra növekszik az utasszám, és fokozatosan bővítjük működésünket, a most bevezetett óvintézkedéseknek köszönhetően a lehető leghigiénikusabb körülményeket tudjuk biztosítani a fedélzeten” – mondta Váradi József vezérigazgató.
A cég az alábbi videóban is az új intézkedések fontosságát hangsúlyozza.
Kép: Wizz Air