A házhoz szállítás mellett így próbál több embert elérni a magyar étteremlánc.
A házhoz szállítás mellett mostantól egyedi, mobilappos előrendelést is bevezet a Padthai Wokbar, így a kiszállítási területen kívül eső vagy közelben lakó vendégeket is biztonságosan ki tudják szolgálni – adta hírül az étteremlánc.
A járványügyi helyzet a Padthai Wokbart is súlyosan érintette: a 8 éttermükből 3 üzemel jelenleg, legutóbb Győrben nyitottak új egységet, de a kormányrendelet értelmében a többi vendéglátóipari szereplővel együtt nem fogadhatnak vendégeket.
Így a házhoz szállítás mellett a másik működőképes lehetőség az éttermi átvétel szigorú szabályok betartásával ugyan, mert nem tartózkodhat vendég az étteremben.
Az új fejlesztéssel az étel elkészülésére való várakozási idő is megrövidül, és sok esetben olcsóbb is lehet, mint a házhoz szállítás, hiszen nem kell kiszállítási díjat fizetni. Az előrendeléshez applikációt is fejlesztettek: ez a Padthai Pick Up.
Az appon keresztül lehet összeállítani a megvásárolni kívánt ételeket, majd be kell állítani, hogy milyen időpontra kérik a rendelést. Az étterem látja, hogy mikor mennek érte, így várakozni sem kell. A fizetés ugyanúgy érintésmentesen történik, mint a házhoz szállításnál: bankkártyával az applikáción keresztül. A későbbiekben tervben van olyan fejlesztés is, hogy akár az autóból sem kell kiszállni a rendeléshez.
„A járványügyi helyzet kétségkívül felgyorsította a cselekvést a vendéglátásban. Az applikáció elkészítését ugyan normál piaci működés mellett is már egy ideje terveztük, hogy az ebédidőben kialakult sorban állást csökkentsük és gyors, kényelmes rendelést biztosítsunk a rohanó hétköznapokban. Most azonban a kialakult helyzetben még nagyobb hasznát vesszük, hiszen így még egy biztonságos csatornát tudunk nyitni a vendégeknek, illetve még egy lehetőség van a kezünkben a házhoz szállítás mellett, hogy minél több kollégának munkát tudjunk biztosítani” – mondta Simon Gergely, a Padthai Wokbar társalapítója.