Kevés magyar cég mondhatja el magáról, hogy exportpiacain nemcsak hogy jó üzletet, de komoly márkát is fel tudott építeni. A Julius-K9 kutyahám ilyen, címlapra is tettük őket. Az októberi Forbesban szállítunk még két listát és egy nagyon izgalmas Urban mellékletet is Vecsei H. Miklóssal. Mutatjuk, milyen volt az új lap Kilövése.
A múlt héten több mint 1000 vendégünk volt a pénteken megrendezett Forbes Flow üzleti fesztiválon – de a szokásos módon a friss lapszámot a megjelenés előtt szűk körben most is bemutattuk, még a hét elején.
A Forbes októberi Kilövésén beszélgettünk Lakatos Balázzsal (YKRA), Csanády Istvánnal (Shapr3D) és Petróczi Zoltánnal (Lady Dömper).
[ngg src=”galleries” ids=”40″ display=”basic_imagebrowser”]
A címlapon a Julius-K9 nem akármilyen sztorija: hogy épített Európa-szerte ismert márkát egy magyar páros? Sándor Krisztián elmeséli.
A kutyások Nike-ja lenne a világhódító magyar kutyahám – 9 érdekesség a Julius-K9-ről a Forbes címlapsztorijából
Az októberi Forbesban két listát is szállítunk, egyet a legnagyobb magyar vonatkozású üzletekről, egyet pedig az év legnagyobb beruházásairól (utóbbinak nem véletlenül adtuk a Keleti benyitás címet).
Mennyiért kelt el a Budapest Honvéd? Mennyiért vásárolt Mészáros Lőrinc? – a Forbes új listája
Az új lapszám 200 oldalas, most Urban mellékletünket csomagoltuk a magazinba: címlapon Vecsei H. Miklós, a Vígszínház színésze és többek között a Poket könyvautomaták egyik elindítója.
Vecsei H. Miklós, Lady Dömper, és a turisták budapestiesedése – megjelent a friss Forbes Urban
Borító: A 2019. októberi Forbes Kilövés. Fotók: Fekete Csaba