Nincs második bolygónk, nincs más választásunk, véli a Lidl vezetősége.
Környezetvédelmi szempontok miatt csökkenti húskínálatát a Lidl, írja a hvg.hu. A cég stratégiaváltást jelentett be: ennek keretében üzleteikben fokozatosan növelnék a zöldségek és növényi fehérjék arányát a húsfélékhez képest, erről a német Lebensmittel Zeitung számolt be. A Lidl a döntéssel a fiatal vásárlóknak szeretne kedvezni, illete meg akarja magát különböztetni a konkurenciától.
A húsfélék háttérbe szorítása mellett tematikus heteket tartanak majd, ahol a vegetáriánus és vegán termékekre fektetik a hangsúlyt.
Nincs második bolygónk, nincs más választásunk – ezzel indokolta a döntést a Lidl vezetősége. Úgy látják, a Föld csak úgy képes élelemmel ellátni a növekvő lakosságot, ha visszafogjuk a húsfogyasztást.