Március elsejével hivatalosan is lecseréli a Telenor márkanevet a magyar, bolgár és szerb piacain is, így a felhasználók telefonján már a Yettel hálózat látható. A cég sajtótájékoztatóján az új tarifákról és szolgáltatásokról is beszámoltak a vállalat kollégái.
Január végén írtunk róla, hogy leváltja a Telenor brandet a telekommunikációs cég tulajdonosa, a cseh PPF Csoport. Az akkor bejelentett név mától hivatalosan is „megszületett”, ma már minden készülék a Yettel nevet jelzi ki.
„Az emberek technológiához való viszonya megváltozott, az online jelenlét és kapcsolódás mára elengedhetetlenné vált. Ügyfeleink elvárása, hogy támogassuk őket egyrészt a kiváló minőségű szolgáltatások elérhetőségében, másrészt, hogy segítsük őket egyensúlyt teremteni a számukra fontos dolgokban. A Yettel márka célja, hogy ösztönözze ügyfeleit az egyensúly elérésére az életben, és olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljon, amelyek támogatják ezt az ambíciót” – mondta Marek Slacik, a PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója, aki a Yettel sajtótájékoztatójára videóban jelentkezett be, mivel a márkanevet egyszerre három piacon, három ünnepséggel vezették be.
Slacik kiemelte, hogy a Yettel bevezetésével három fókuszterületre összpontosítanak: a legjobb hálózatra, legjobb fogyasztói élményre és arra, hogy a vállalat a legjövedelmezőbb legyen a piacain.
A márka bevezetésével a vállalat tarifaportfóliója is megújul: a legnagyobb dobásuk a Hipernet-örökös, Yettel Prime csomagkínálat, aminek alappillére a korlátlan adatforgalom.
A legolcsóbb ilyen csomagot 9990 forintos havidíjjal kínálja a szolgáltató, ami a Vodafone legolcsóbb korlátlan csomagjánál ezer forinttal olcsóbb. A Telekom korlátlan internetet Mobil S tarifával nagyjából ugyanolyan áron, 9790 forintért ad. A Prime előfizetés mellé ugyanakkor több kényelmi szolgáltatás is jár: elsőbbségi ügyintézésről, 0 forintos készülékajánlatokról, csoportosan elérhető havidíj-kedvezményekről beszéltek a Yettel kollégái.
„A Yettel márka indulása egy hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, valóban meggyőző szolgáltatásokat kínáljunk meglévő és leendő ügyfeleinknek. Célunk azokra a megoldásokra fókuszálni, amelyek valóban előnyt jelentenek az ügyfeleknek” – mondta Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.
A Forbes.hu kérdésére Gazik elmondta: jelenleg nincsenek arra vonatkozó tervek, hogy a bolgár, szerb és magyar piac egységes arculatát a PPF Csoport telekommunikációs érdekeltségeinek két másik országában, Csehországban és Szlovákiában is bevezessék – előbbiben (a Telenorhoz hasonlóan szintén licencelt márkanév, az) O2, utóbbiban pedig a Czetin marad továbbra is.
A vállalat arról is beszámolt, hogy hamarosan elérhető lesz mind a lakossági, mind pedig az üzleti ügyfeleknek is az eSIM szolgáltatás, de az Apple Watch esetében erre még egy ideig várni kell.
Borítókép: Sorok Péter // Yettel