Októbertől az osztrák anyacég nevét veszik fel a magyarországi üzletek is, piacvezető babérokra törnének, írja a Világgazdaság.
A változásról Ingo Schalk ügyvezető beszélt a lapnak. Október 15-től minden magyarországi üzletüket XXXLutz névre keresztelik, Miskolcon és Szegeden pedig építenek egy-egy újabb áruházat.
5-10 éven belül az IKEA babérjaira törve piacvezetőek szeretnének lenni.
A hazai lakberendezési piac éves szinten 600 millió euró, azaz majdnem 210 milliárd forintos forgalmat bonyolít.
Az osztrák XXXLutz egészen tavalyig a Mömax és Möbelix tulajdonosaként volt jelen Magyarországon, 2019-ben viszont megvette a magyar, cseh, szlovák és román Kika-áruházakat. Tizenhétezer négyzetméteres üllői raktáruk mellé saját logisztikai központot is terveznek építeni. A névváltással az ügyfélszolgálat gyorsulását ígérik, és a marketing is átalakul: az online mellett nagy hangsúlyt terveznek fektetni az óriásplakátokra és a reklámújságokra.
Borítókép: Kika hivatalos Facebook-oldal