A K&H-nál nem kötelező maszkot viselni, de a személyes ügyintézés esetében ez a bank is előzetes időpontegyeztetést javasol – derül ki a Bank360 közleményéből.
A legtöbb magyarországi bankban egyébként kötelező az ügyfeleknek maszkot viselni, gyakori a kihelyezett kézfertőtlenítő is.
Frissítés: időközben a K&H a Bank360-nak jelezte, hogy már náluk is kötelező a maszkivselés.
„A dolgozók számára a bankok biztosítják a maszkviseléshez és a rendszeres kézfertőtlenítéshez szükséges eszközöket, ezenkívül a fiókokban műanyag plexit szereltetett fel a legtöbb hitelintézet” – írja a közlemény.
Ami a munkavégzést illeti, ahol lehet, él a home office, vagy
akár tandemben járnak dolgozni a bankfiókokba: „az OTP Banknál a munkatársak
egy része váltja egymást az irodában, a Gránit Banknál pedig a munkavállalók
60-65 százaléka dolgozik jelenleg is otthonról”.
„A megnövekedett esetszámmal kapcsolatban érkezett visszajelzések szerint az Unicredit Banknál szükség esetén módosítható a fiókban dolgozó munkatársak száma, a CIB Bank pedig a fiókok nyitvatartásának esetleges változását helyezte kilátásba” – írja a Bank360.
Az online banki ügyintézés forradalma még várat magára, egyedül
a CIB biztosít új és meglévő ügyfeleknek 100 százalékos online személyi kölcsön
igénylést. Az MKB-nál, az OTP-nél, a K&H-nál és az Ersténél ez egyelőre
csak a meglévő ügyfelekre korlátozódik, a Unicredit esetében még dolgoznak
ezen.
„A Gránit Banknál személyi kölcsönt nem, babaváró hitelt viszont igényelhetnek online az ügyfelek.”
A Budapest Banknál még nem érhető el online személyi kölcsön.
Kép: Anastasiia Chepinska // Unsplash