A koronavírus-járvány még a télen keresztbe tett a márkának, jelenleg már sehol nem kaphatók a ruháik, de dolgoznak a visszatérésen.
„Arcoskodni Budapest felirattal a homlokodon a legmenőbb, mióta életre kelt a BP”
– írtuk négy éve a Forbes Urban különszámunkban, amikor sorba vettük, kik tették menővé a magyar fővárost.
A márka nem csak a lokálpatriótáknak, hanem a turistáknak is az egyik kedvencévé vált. A siker 2018-ban tetőzött, a BPC Kft. akkor érte el rekordbevételét, több mint 625 millió forintot, valamint a szolidabb nyereség is emelkedő pályát mutatott.
Janurában azonban a BP Hercegprímás utcai üzlete is bezárni kényszerült a koronavírus-járvány következtében, az üzlet pedig nem tudott újranyitni a járványhelyzet javulása után. Sőt, online kiárusítás indult, júliusban pedig a webáruházuk is felfüggesztette tevékenységét.
Lenkey Ákos, a márka alapítója, egyben a védjegy 100 százalékos tulajdonosa a Forbes.hu-nak megerősítette, hogy a járványhelyzet rosszul érintette a márkát, de határozottan kiemelte, ideiglenes leállásról van szó.
„Lesz folytatás. A márka újratervezésén dolgozunk, hogy jobban megfeleljünk a környezettudatos fenntarthatósági szempontoknak, illetve az online értékesítés miatt átalakult piaci kihívásoknak”
– fogalmazott Lenkey. Konkrétumokról egyelőre nem számolt be, ugyanis még zajlanak az egyeztetések a befektetői körrel.
Kiemelet kép: BP Shop/Facebook