A Diego 2020-ra kétszáz üzletettel számol, most Brno-ban is nyitottak egy boltot. Magyarországon kívül már három országban van jelen a vállalat.
1992-ben egy kamionnyi padlószőnyeggel indult, ma már többszázmilliós árbevételű franchise vállalat a Diego. A cég most Csehország egyik legnépesebb városában – egyúttal egyik lejelentősebb ipari és közlekedési központjában –, Brnoban nyitotta meg a 154. franchise üzletét május 18-án.
Az itt kialakított oktató- és raktárbázis révén ez lesz az ország továbbképzési központja és innen látják el a meglévő és a továbbiakban nyíló csehországi franchise boltokat, a társaság teljes kollekciójával. A bolt a prágaival megegyezően 800 m 2
alapterületű, gyermek- és kutyabarát hely. A társaság expanziós tervei szerint ez év végéig megnyílik a 100. Diego pont Magyarországon,
és 2020-ra a jelenlegi 154-ról 200-ra nő a franchise rendszerben működő Diego üzlettek
száma. A 98 magyarországi üzlet mellett 20 Szlovákiában, 34 Romániában, 2 Csehországban üzemel.
A Diego-sztoriról már írtunk korábban a nyomtatott Forbesban (–> 2018/01)