Túlterheltek és nem marad idejük magukra a magyar nőknek, több segítséget várnának a férfiaktól, viszont a megkérdezettek felé családbarátnak tartja a munkahelyét.
A nők munkavállalási körülményeiről készített reprezentatív felmérést a Coca-Cola Magyarország. A 18-29 éves nők válaszaiból kiderül, a túlterheltség általános probléma a nők körében, viszont a munkavégzés megkönnyítése kifizetődik a cégeknek: a családbarát, stresszmentesebb munkahelyek iránt lojálisabbak. Jó arány, hogy a megkérdezettek fele családbarátnak tartja a munkahelyét.
Üdvözlendő trend, hogy a gyermekvállalási korban lévő, 20-30 éves nők nem tartanak az álláskereséstől, a kisgyermekes anyák már inkább (ők jobban is féltik állásaikat), de szerencsére a munkahelyi megkülönböztetést nem tartják valós veszélynek. Szívesen vállalkoznának is a nők, gyerek nélkül sokkal inkább, a gyermekek számával egyenesen arányban viszont csökken ez a kedv. A nem dolgozók vagy alternatív munkarendben dolgozók jobban el tudják képzelni, hogy vállalkoznának.
Nehezen tudnak viszont minden területen megfelelni a nők, a pénzkeresés, a gyermeknevelés és az én-idő megteremtése komoly nehézséget okoz nekik, ahogy a gyermekfelügyelet folyamatos menedzselése. További nehezítő tényező, hogy a nagymamák is aktívabbak a munkában, így nem feltétlenül tudnak az unokákra vigyázni. A nők több segítséget várnak a férfiaktól és a társadalomtól, utóbbitól elsősorban azt, hogy kevesebb elvárást támasszon feléjük. A média pedig segíthetne azzal, hogy nem csak a nőket mutatja, mint akik a háztartási munkát végzik.