A TikTok több hónapos tesztelést követően elindította e-kereskedelmi platformját az Egyesült Államokban. A Shein sikersztoriját szeretnék reprodukálni.
Szeptember 12-én a kínai TikTok elindította e-kereskedelmi platformját az Egyesült Államokban, írja a Reuters.
Közvetlenül lehet vásárolni
Az új funkcióval a TikTok több mint 150 millió amerikai felhasználója hozzáférhet olyan videókhoz és élő közvetítésekhez, amelyek közvetlenül a feedjükből tartalmaznak linkeket a termékek megvásárlására. Ezáltal a tartalomkészítők, a márkák és a kereskedők tartalmán keresztül közvetlenül lehetséges lesz vásárolni.
Az új funkciók között van egy bolt fül, ahol a vállalkozások bemutathatják a termékeiket, és it elérhetőek a TikTok által működtetett logisztikai és fizetési megoldások is.
Az e-kereskedelmi funkció eddig az Egyesült Királyságban, Thaiföldön, Vietnámban, Malajziában, a Fülöp-szigeteken, Szingapúrban és mostmár az Egyesült Államokban elérhető.
Borítókép: Solen Feyissa