A TheVR csapatával a színpadon kezdődött a Forbes Tech Summit.
Tartalmilag (szinte) mindenevő és egyre komolyabb médiaportfólióval rendelkező céggé érett a TheVR csapata, akik streamingcsatornaként indultak. Komzsik János és Fábián István alapítók voltak a Galambos Márton főszerkesztő beszélgetőpartnerei a CEU-n megrendezett első Forbes Tech Summit nyitó szekciójában.
A csapatról nagy portrét írtunk a friss Forbes tech mellékletének címlapsztorijában. A Youtube-ról indult csapat a Tiktok térhódítása ellenére is marad a platformon.
TheVR | Forbes Tech Summit | Fotók: Fekete Csaba (11 kép)
Engem nem bosszant fel semmi, ami nem érdekel. De ami érdekel, az nagyon fel tud bosszantani.
Fábián István
„A Tiktok algoritmusa félelmetesen jól működik, nagyon jól kitalálták, hogyan működik az emberi psziché” – ez pedig erősen hat is a fogyasztói szokásokra. Az adások első 3-5 másodpercében eldől, hogy valaki marad-e vagy elkattint, akárcsak egy 8 perces videón is nagyon nehéz ma már ott tartani a nézőket.
Fábián szerint amúgy sem biztos, hogy a Tiktok, amely most valóban megszorongatja a nagy rivális Facebookot, sokáig fennmarad, az elmúlt időszakban számos példa volt arra, hogy erős márkák, nagy cégek elbuktak vagy legalábbis megzuhantak. Egyelőre nem látják, hogy hosszabb távon milyen alapjai lehetnek egy tartós Tiktok-dominanciának.
A TheVR tehát nem gondolkozik a Tiktokban, kiegészítő csatornaként persze használják, de alapvetően az ő formátumaiknak amúgy sem kedvez a platform. Szóval marad a Youtube, ami megfelelő lehetőséget ad a visszacsatolásra és a közösségépítésre is. Ez utóbbi amúgy is alap a kezdetektől, de üzletileg is fontos: folyamatosan monitorozzák, milyen igények jelennek meg.
„Nehéz ezt egyensúlyban tartani, mert folyamatosan jönnek a kommentek, hogy miket szeretnének a nézők, de az is igény, hogy maradjunk önmagunk.”
Lapozz bele a friss magazinba!