Ismét megjárták a fogyasztók a népszerű jegyárusító oldalán.
A Ticketmaster kapott a BBC-től megbízást arra, hogy a III. Károly koronázásának tiszteletére szervezett május hetedikei koncert jegyértékesítését lebonyolítsa. A globális jelenléttel rendelkező jegyportál három sorsolás keretein belül osztott jegyeket a Katy Perry, Lionel Richie és a Take That nevével fémjelzett koncertre, írja a CNN Business.
Csakhogy a harmadik sorsolás „nyerteseit” csúnyán átverte az oldal – panaszolták a jelentkezők.
A Ticketmaster ugyanis több embernek küldött e-mailt, mint amennyi jegy rendelkezésre állt – aki pedig nem kattintott időben a megadott linkre, lemaradt az eseményről. A megtévesztő üzenet miatt többen panaszt is tettek a jegyárusító oldalra, mivel a BBC korábban azt ígérte: a jegyeket az Egyesült Királyság lakosságának földrajzi eloszlása szerint sorsolják ki, nem pedig érkezési sorrendben osztogatják.
Nem ez az első Ticketmaster-baki
Legutóbb a Ticketmaster amerikai divíziója kapta a sarat: Taylor Swift novemberben bejelentett nyári koncertsorozatára pillanatok alatt elkapkodták a jegyeket, többségében jegyüzérek – több száz ezer rajongó pedig üres kézzel maradt, hiába volt elővásárlási jogot biztosító kódja az eseményre. A Ticketmaster nem tudta kezelni a helyzetet, és mivel az összes, több mint kétmillió jegy elfogyott az elővétel során, a további értékesítést törölték.
A fiaskó következtében az Egyesült Államok jogi szervei vizsgálni kezdték a Ticketmaster piacot torzító monopol helyzetét.