Csanda Eszter és Susánszky Ádám négy éve gurult be a Gozsdu udvarba az első food truck-jával. Az egy szem furgonból mára négy lett, a napi pár tucat hamburgerből napi 2000, közben nyílt négy étterem is. A páros nekünk mesélt először az épülő franchise terveiről. Részletek a lapban!
Zingék az indulás évében napi 200 hamburgert adtak el átlagosan, ez a szám ma napi 2000. A fejlődéshez persze új egységek is kellettek, 2013-ban 1 food truck-kal indultak, jelenleg 4 furgonjuk és 4 éttermük van. A 2017-es év nagy terve
a franchise elindítása.
Kezdetben a vidéki nagyvárosokat céloznák meg, jövőre pedig a közép-európai terjeszkedésről szeretnének tárgyalni. Buktatók biztosan lesznek, a minőség ingadozása sokak szerint kényes pont lehet és a franchise szakértők véleménye szerint is erre kell a leginkább figyelni a terjeszkedéskor.
„Nem attól lesz jó egy hamburger, hogy mindent beleteszel. A magyar lélek még mindig kötődik a moszkva téri burgerekhez, de a húson és bucin kívül a többi kiegészítő általában sallang. Gyakran kérdezik, hogy miért nem halmozunk bele szezonális dolgokat. Mert!” – mondja Ádám ellentmondást nem tűrően. A termékfejlesztéssel nem kapkodnak, náluk nem lesz medvehagymás verzió.
Többek között erről is olvashatsz a magazin áprilisi számában, amiből azt is megtudhatod, hogy mit szóltak Csanda Eszter szülei, amikor megvették az első autót, valamint hogy jelent a “zing” név.
A teljes cikk az áprilisi magazinban olvasható!
A borítóképen Csanda Eszter és Susánszky Ádám. Fotó: The Orbital Strangers Project.