Nem tudták igazolni az eredeti, magasabb árakat és a vásárlást is jogtalanul sürgették.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Myprotein sportélelmiszercég egy brit forgalmazója fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján a termékeket. A hatóság 100 millió forintos bírságot rótt ki az angol cégre – közölte a GVH.
A The Hut.com Limited tisztességtelen módon, a fogyasztókat megtévesztve forgalmazott Myprotein márkájú fehérjéket és ruházati termékeket Magyarországon. Nem tudták igazolni az akciósként feltüntetett termékeik eredeti, magasabb összegű árait, és
jogsértőnek bizonyultak azok a vásárlásra sürgető üzenetek is, mint a „kiárusítás” „utolsó lehetőség” és „gyorsan fogynak a készletek”).
A versenyhatóság 100 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától, valamint az eltiltás betartásának igazolására kötelezte a céget.
Borítókép: Wesley Tingley // Unsplash