Skandináviában szeptember 20-án, Magyarországon 2023 első negyedévében indul a SkyShowtime. Komoly kihívóként érkezhet a piacra.
Lassan már megszámolni sem tudjuk, annyi szereplője van a streamingháborúnak, és most újabb versenyző áll a rajtvonalra. Európa északi országaiban szeptember 20-án, Magyarországon pedig jövőre érkezik a Comcast Corporation és a Paramount Global közös streaming vegyesvállalata, a SkyShowtime – áll a vállalat Forbes.hu-nak eljuttatott közleményében.
A huszonikszedik szolgáltatóra alapesetben csak legyintenénk, a SkyShowtime azonban a Paramount és az Universal stúdiók netes platformja lesz. Ez a két hollywoodi vállalat felel az álomgyár mozis bevételeinek közel feléért, és olyan kasszasikerekkel érkezik a versenybe, mint például a Top Gun: Maverick, a Jurassic World-univerzum, a Minyonok, vagy éppen a Downton Abbey.
A platform ráadásul a Nickelodeon, DreamWorks, a Showtime és a Peacock tartalomkatalógusával csábíthatja el az új előfizetőket, így komoly kihívója lehet a legnagyobbaknak is.
A SkyShowtime először Dániában, Finnországban, Norvégiában és Svédországban lesz elérhető, ehhez 2022 végén Hollandia csatlakozik. 2023-ban startolnak többek között Spanyolországban, Portugáliában és Közép-Kelet-Európában is.
A konkrét időpontokat és árakat ezeken a piacokon az elkövetkező hónapokban jelentik be.