Generációkon átívelő üzletek – amit elvett a XX. század, visszaadják az utódok

Sok olyan történet került a februári lapba, ami részben arról szól, hogy a XX. század viharai és a szocializmus hogyan akasztotta meg virágzó családi cégek és ágazati integrációk létrejöttét – a történelem miatt elvesztegetett évtizedek lemaradását az utódok igyekeznek pótolni. Mindenki más stratégiával.

Bővebben

Sikeres vállalkozók mondják el, miért éri meg egyenesnek lenni

A Bridge Budapest két nappal ezelőtt indította el a Vállalható Vállalkozók című kampányát, melynek fő attrakciója egy szakmai szervezetekkel összerakott kérdőív – ennek eredménye azt mutatja meg, miben kell erősítenie még egy vállalkozónak, ha “vállalható” vagyis tisztességes és transzparens módon akar érvényesülni.

A szervezet kampányfilmjében sikeres vállalkozók beszélnek arról, miért jó üzlet az átláthatóság, a szabályok betartása és az egyenes hozzáállás – még Magyarországon is.

Vállalható Vállalkozók – Miért éri meg vállalható módon vállalkozni? from Bridge Budapest on Vimeo.

A tesztet itt lehet kitölteni.

A kampány startjával egyidőben Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője írt hosszan a Forbes.hu-n a vállalható vállalkozások jelentőségéről.

 

Olvasd el Üzlet rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő