Nettó 8 óra, és menj haza játszani!

Csanády István szembe megy az árral. Van egy 30 fős startupja, amely most kapott 2 milliárd forint befektetést, nem is akárhonnan, hanem a Revolut és a Spotify egykori befektetőitől. Alkalmazásuk, […]

Bővebben

Schobert Norbert: 10 próbálkozásomból 8 totális bukás, de az a 2 aztán bejön

Keresztülment egy nagy tőzsdei bukáson, talpra állt és megújította az Update márkát sőt, már az utódját is kiszemelte. Schobert Norbert feleségével, Rubint Rékával és fiával, Schobert Norbival a Late Night Flow vendégei voltak.

Sűrű időszak van a fitneszguru mögött: miután kiheverte a tőzsdei kudarcot, jelentősen átalakította a Norbi Update márkát is. Egyre több lett a kiskereskedelmi láncokon való értékesítés, erősödött a külpiac és a márka elhagyta az alapító nevét, Norbi Updateből Update Lowcarb névvé alakult.

„A magyar vásárlók csapkodják a térdüket, hogy hol a Norbi bolt” – mondja Schobert az új név fogadtatásáról a Late Night Flow vendégeként. A váltás a forgalom szempontjából előnytelen döntésnek bizonyult: „a fogyasztók 85 százaléka ragaszkodik hozzá, hogy az alapító neve maradjon a márkanévben.”

Az üzletember eredeti tervei szerint mára már visszavonult volna a háttérbe – ezért is radírozta ki a saját nevét a termékről – de úgy tűnik, pont ezzel okozott kárt az évi egymillárd saját, tízmilliárd közvetett forgalmat lebonyolító cégének.

Norbi tehát visszatért, ráadásul úgy tűnik, utódját is megtalálta. A Late Night Flown mesélt az újramárkázás részleteiről, a cég működéséről és kiderül az is, naponta hányan fogyasztják a termékeit.

Fotó: Orbital Strangers

 

"A felnőtt horgászok többsége totál analfabéta. Egy átlaghorgász nagyjából 3 ezreléket tud a horgászatról, én talán 3 százalékot."

Bodrogai Ferenc, a Forest Papír alapítója