Schobert Norbert: 10 próbálkozásomból 8 totális bukás, de az a 2 aztán bejön
2018. december 30.Keresztülment egy nagy tőzsdei bukáson, talpra állt és megújította az Update márkát sőt, már az utódját is kiszemelte. Schobert Norbert feleségével, Rubint Rékával és fiával, Schobert Norbival a Late Night Flow vendégei voltak.
Sűrű időszak van a fitneszguru mögött: miután kiheverte a tőzsdei kudarcot, jelentősen átalakította a Norbi Update márkát is. Egyre több lett a kiskereskedelmi láncokon való értékesítés, erősödött a külpiac és a márka elhagyta az alapító nevét, Norbi Updateből Update Lowcarb névvé alakult.
„A magyar vásárlók csapkodják a térdüket, hogy hol a Norbi bolt” – mondja Schobert az új név fogadtatásáról a Late Night Flow vendégeként. A váltás a forgalom szempontjából előnytelen döntésnek bizonyult: „a fogyasztók 85 százaléka ragaszkodik hozzá, hogy az alapító neve maradjon a márkanévben.”
Az üzletember eredeti tervei szerint mára már visszavonult volna a háttérbe – ezért is radírozta ki a saját nevét a termékről – de úgy tűnik, pont ezzel okozott kárt az évi egymillárd saját, tízmilliárd közvetett forgalmat lebonyolító cégének.
Norbi tehát visszatért, ráadásul úgy tűnik, utódját is megtalálta. A Late Night Flown mesélt az újramárkázás részleteiről, a cég működéséről és kiderül az is, naponta hányan fogyasztják a termékeit.
Fotó: Orbital Strangers