Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Schobert Norbert: 10 próbálkozásomból 8 totális bukás, de az a 2 aztán bejön

Keresztülment egy nagy tőzsdei bukáson, talpra állt és megújította az Update márkát sőt, már az utódját is kiszemelte. Schobert Norbert feleségével, Rubint Rékával és fiával, Schobert Norbival a Late Night Flow vendégei voltak.

Sűrű időszak van a fitneszguru mögött: miután kiheverte a tőzsdei kudarcot, jelentősen átalakította a Norbi Update márkát is. Egyre több lett a kiskereskedelmi láncokon való értékesítés, erősödött a külpiac és a márka elhagyta az alapító nevét, Norbi Updateből Update Lowcarb névvé alakult.

„A magyar vásárlók csapkodják a térdüket, hogy hol a Norbi bolt” – mondja Schobert az új név fogadtatásáról a Late Night Flow vendégeként. A váltás a forgalom szempontjából előnytelen döntésnek bizonyult: „a fogyasztók 85 százaléka ragaszkodik hozzá, hogy az alapító neve maradjon a márkanévben.”

Az üzletember eredeti tervei szerint mára már visszavonult volna a háttérbe – ezért is radírozta ki a saját nevét a termékről – de úgy tűnik, pont ezzel okozott kárt az évi egymillárd saját, tízmilliárd közvetett forgalmat lebonyolító cégének.

Norbi tehát visszatért, ráadásul úgy tűnik, utódját is megtalálta. A Late Night Flown mesélt az újramárkázás részleteiről, a cég működéséről és kiderül az is, naponta hányan fogyasztják a termékeit.

Fotó: Orbital Strangers

 

„A világ egy könyv és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el”