Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Rangos versenyről hozott díjat a magyar mosószer márka, New Yorkban díjazták a Souldrops menő dizájnját

Nagyjából fél éve van a piacon a környezettudatos mosószer és öblítő márka, a magyar alapítású Souldrops. A márka most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját. Olyan cégeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google. 

Az 1959-ben alapított Clio Awards a világ egyik meghatározó, nemzetközi reklámversenye. A szakmai zsűriben ott ülnek a Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images és az Unilever csúcsvezetői (összesen 15 kategóriában osztanak arany, ezüst- és bronz díjat). Az impozáns díjátadót idén szeptember 27-én a New York-i Lincoln Centerben tartották, ahol ezüst Clio-díjjal, a csomagolás kategória ezüstjével tüntették ki a magyar startup termékét. A díjátadón a márkát Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte, akik azért is különösen büszkék a kitüntetésre, mert

magyar márkát, a díj eddigi történetében, még soha nem jutalmaztak a Clio Awards-on.

Barna Tamás és Mágó Zsolt (Republic Group) New Yorkban, a Clio Award bronz fokozatával

Barna Tamás és Magó Zsolt (Republic Group) New Yorkban, a Clio Award ezüst fokozatával

Barna Tamás és Magó Zsolt véleménye szerint, az ezüst Clio elismerés egyszerre a Republic Group és az ügyfél dicsősége. A Souldrops mögött álló magyar startup vállalkozást Gyimóthy Gábor, Bóna Richárd és Lukács Ádám alkotják. A fiatal tulajdonosok és vegyészek hosszú kutatás és fejlesztés eredményeként idén tavasszal kezdték el gyártani az új termékcsaládot, amely hazai gyártóként jelenleg egyedül képviseli a magyarországi mosó- és tisztítószerpiacot. A márka következő komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés.

Hogy miért dönt úgy három magyar, hogy hosszú idő után magyar cég is legyen a mosószerpiacon, arról bővebben ITT írtunk. Nehéz piacon versenyeznek, ahol nagy jelentősége van annak, milyen márkát építenek. Ahogy februárban fogalmaztak a Forbes.hu-nak az alapítók: “Tudtuk, hogy úgy kell kinéznie, hogy leugorjon a polcról.”

Advertisement

Frissítés
Olvasóink jelezték, hogy noha magyar márka még valóban nem volt díjazott, magyar csapat munkájáért már többször is kapott elismerést a Clió-n (így a Laboratory Ideas, az Isobar és a Possible is volt már díjazott). Köszönjük a visszajelzéseket. 

 

A matematikában az ember a dolgokat nem megérti, hanem megszokja.