Súlyos fennakadások tapasztalhatók a küldemények kiszállításában a drasztikusan megnövekedett kezelendő csomagmennyiség miatt. A Packeta több vészintézkedéssel igyekszik orvosolni a helyzetet.
Mi történt? Először adott részletesebb tájékoztatást a Packeta arról, mi vezetett a csomagküldő szolgáltatása összeomlásához. A cégről még pénteken írta meg a Világgazdaság olvasói jelzések alapján, hogy hetek óta tartó súlyos fennakadások tapasztalhatók a küldemények kiszállításában. A lapnak a Packeta most azt írta: „Az elmúlt néhány hónapban fűztük szorosabbra együttműködésünket egy ismert, nagy távol-keleti webáruházzal (ez a hírek szerint a Temu – a szerk.). Ezáltal pedig
a drasztikusan megnövekedett kezelendő csomagmennyiség új kihívásokat hozott számunkra. A helyzetet azonban felismertük, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy helyreállítsuk a megszokott szolgáltatásminőséget”
Mi a jelentősége ennek? Nemrég számoltunk be arról, hogy a Packeta Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózata fölött rendelkezik egy friss tranzakció eredményeként. Ez a Foxpost és a Packeta összeolvadásával jött létre, egészen pontosan előbbit vette meg a cseh Packetát is birtokló befektetői konzorcium. Így ma már a Foxpost és a Packeta közösen több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon.
Miben reménykedhetnek a csomagjaikra várók? A Packeta valóban tett lépéseket: kibéreltek plusz egy 3000 négyzetméteres raktárhelyiséget, együttműködést kezdtek egy új alvállalkozóval, így több új futár segíti a csomagok kiszállítását, valamint 75 új Z-BOXot (csomagautomatát) is telepítettek. Ezen felül ideiglenes hétvégi kiszállítást vezettek be, ráadásul minden csomagautomatájukat felszerelték a csomagátvételt megkönnyítő kezelőpanellel.