Orbán Ráhel bababoltja nemrég reklámügynökségi tevékenységgel bővítette eddig alapvetően a ruházati kiskereskedelemmel összefüggő tevékenységi körét, vette észre a HVG.
A cikk szerint ez érthető döntés, amennyiben saját magukat szeretnék propagálni, de az sem kizárt, hogy külső szereplőknek szolgáltatnának; az erre vonatkozó kérdéseire a lap egyelőre nem kapott választ.
A reklámszakma közismerten otthonos terep Orbán Viktor lányának, aki a turizmus-marketing területen képezte magát, hazai és külföldi iskolákban. Nemrég egy nyilvános rendezvényen, a Brandfesztiválon osztotta meg a hallgatósággal szakmai nézeteit, valamint a Republic Group reklámcég podcastjában kérdezték a reklámipari munkásságáról. Erről azonban nem mint az Odu Store tulajdonosa beszélt, a téma másik munkakörével, a BDPST Koncept Kft. – amely cég, illetve az egész BDPST-csoport áttételesen férje, Tiborcz István érdekeltségébe tartozik – ügyvezetésével kapcsolatban került elő.
Nem sokkal korábban,
idén március végén is bővült az Odu Store tevékenységi köre, akkor az italszolgáltatást vették fel a listára a cégnyilvántartás tanúsága szerint.
Erre azért volt szükség pár héttel az üzlet májusi megnyitása előtt, mert a Hegyvidék bevásárlóközpontban működő boltban egy kávézót is kialakítottak.
A Dun and Brastreet adatai szerint az Orbán Ráhel 100 százalékos tulajdonában álló Odu Store Kft. tavalyi tört üzleti évében (2021 júniusában alapították a céget) 233 ezer forintos árbevételt ért el.