Az OduStore még nem tart ott, hogy Forbes sikersztoriként számoljunk be róla. A miniszterelnök lányának luxus-bababoltja eddig 135 millió forintot emésztett fel.
Mi történt? A miniszterelnök legidősebb lányának budai üzlete, az OduStore a napokban ünnepelte a második születésnapját. A tortázással és kerekasztal-beszélgetéssel egybekötött partiról a Blikk tudósított.
„Nem rövid távra tervezünk.” – foglalta össze Orbán Ráhel az üzleti stratégiáját, majd kiemelte: nagyon boldog, hogy az első két év ilyen sikeres volt, várja a folytatást.
Kontextus. Az Odu Store Kft. 2022-ben 55 millió, míg 2023-ban 80 millió forint veszteséget termelt.
Az vállalkozást a magas anyagköltségek teszik veszteségessé. Az Odu 130 milliós árbevétele mellett 168 milliót költött csak erre a tételre a 2023-as beszámolójuk szerint. A felhalmozott babaholmik a mérlegben is meglátszanak: a közel kétszázmilliós főösszegből 90 millió forintot az árukészlet tesz ki.
Online jelenlét. Az eseményen a Blikk munkatársa arról is kérdezte Orbán Ráhelt, hogy miért döntött úgy, hogy nyilvánossá teszi az instagram fiókját.
Sosem volt célom, hogy celebbé váljak.
– válaszolta az üzletasszony, aki másokat is szeretne inspirálni azzal, hogy elmeséli a saját történetét.
A miniszterelnök lánya az anyaságról is beszélt. „Az időbeosztás szerintem a legnagyobb kihívás, amivel bármelyik anyukának szembesülnie kell, függetlenül attól, dolgozik vagy háztartást vezet-e. Nyilván szeretnék több időt tölteni az Oduval, mint ami 24 órába belefér, de én azt az anyukát képviselem, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud.”