Közleményt adott ki a légitársaság, melyben cáfolják azokat az értesüléseket, hogy minden olaszországi járatot felfüggesztetének március 10 és április 4 között.
Közleményükben azt írják: „A Wizz Air valamennyi útvonalán folyamatosan nyomon követi a jegyek iránti igény alakulását, és úgy döntött, hogy a kereslet visszaesése miatt a március 11-től április 2-ig tartó időszakban csökkenti egyes, többek között olaszországi úti célokra közlekedő járatainak sűrűségét. A légitársaság ugyanakkor nem függeszti fel ezeket az útvonalakat, nem törölte minden, ezekre az úti célokra üzemeltetett járatát, csökkentett kapacitással továbbra is közlekedik ezekre az úti célokra.
A Wizz Air hangsúlyozta: az érintett utasokat legkésőbb 15 nappal az indulás előtt e-mailben értesítik járatuk törléséről, és választhatnak, hogy elfogadják az ingyenesen, más dátumra felajánlott átfoglalást, visszakapják az eredeti viteldíj 100 százalékát, illetve WIZZ számlán történő jóváírás formájában a 120 százalékát.
A légitársaság közleményében emlékeztetett: mivel a járattörlésről legkésőbb 14 nappal az indulás előtt értesítik az érintett utasokat, az 2004/261/EK rendelet értelmében ezen felüli kompenzációra nem jogosultak.