Lecserélte mezszponzorát a Fradi, három évre írtak alá a Superz. Budapest parfümgyártóval.
Mi történt? A korábban megjelent hírekkel ellentétben nem egy nagy, nemzetközi vállalat, hanem egy hazai parfümmárka lett a legújabb támogatója. A megállapodás értelmében júliustól a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója. A mezszponzoráció mellett több aktivitást foglal magában az együttműködés, ezekre a közeljövőben derül fény – számolt be róla a Fradi.
Előzmények. Felröppentek olyan hírek, hogy a Gazprom állhat be szponzorként a Fradi mögé. A klub egy kérdőívet küldött ki a labdarúgócsapat bérleteseinek, ebben a pályán nyújtott teljesítmény mellett arról is érdeklődtek, mit szólnának bizonyos szponzorok támogatásához. Három nagy cégre, a Huawei-re, a Gazpromra és a Shellre is rákérdeztek.
A Gazprom korábban szerződésben állt az UEFA-val és a Bajnokok Ligája főszponzora is volt. Az ukrajnai háború kitörése után azonban az európai szövetség szakított az orosz céggel.
Mi ez a Superz. Budapest? A parfümgyártó cég három éve alakult, de már 2022-ben is 600 millió forint feletti forgalommal zárt. 2023-ban pedig bőven átlépték az egymilliárdos álomhatárt. Az illatok alapanyagait öt kontinens több mint 35 országából szerzik be, tavaly egyedüli magyar parfümmárkaként képviselték az országot a világ legnagyobb kozmetikai kiállításán Dubajban. Kilenc hazai üzletük mellett többek közt már Olaszországban is több, mint 40 üzletben érhetőek el termékeik.