Legalábbis ez a terve. A leszállópálya tanulságait összegezve a korábbi CEO, Rich Rosenblatt most ismét az elkötelezett rajongókra épít platformot, méghozzá a tévéfanokra.
A MySpace a zenéről szólt, alapvetően azért indult 2003-ban, hogy az ismert és a kevésbé ismert együtteseket összekapcsolja a rajongóikkal, illetve a rajongókat egymással. Jól ment, 2009, azaz a Facebook berobbanása előtt volt, hogy kategóriájában a legnagyobb volt a világon. Gyakorlatilag még ma sem húzta le a rolót, de fehasználóinak száma az egy évtizeddel korábbiakhoz képest tördekére csökkent. A leszállópálya tanulságait összegezve a korábbi CEO, Rich Rosenblatt most ismét az elkötelezett rajongókra épít platformot, méghozzá a tévéfanokra.
Az már nem titok, hogy a rövid videók dominálják a digitális médiát, a márkázott szórakoztatóprogramoktól a videóalapú applikációkig, a vizualizált történetmesélés hajtja a világot. 2014 óta több mint 30 milliárd dollárt fektettek cross-platform tévés programokba, a különböző képernyőkön egyaránt jól működő show-k száma 71 százalékkal nőtt az elmúlt öt évben. A videóformátum rohamos előretörése ellenére a komoly hirdetési pénzek a tévéknél maradtak, miközben a nézők egyre inkább elfordulnak attól. Az olyan online szolgáltatók, mint a Netflix sikere ezért erősen függ a trendekkel párhuzamosan megjelenő social media influencerekkel, azaz a vloggerekkel, illetve minden olyan szereplővel, aki videó által rajgongótábort épít. Ezekre a rajongókra épít a TV Time is, Rosenblatt legújabb projektje, amely a világ legnagyobb digitális tévéközösség címére pályázik.
A TV Time mobil app lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy felfedezzék és kövessék a kedvenc műsoraikat, miközben első kézből kapjanak exkluzív híreket, kommunikáljanak a sztárokkal, és kapcsolódjanak a többi rajongóhoz. A TV Time 2015-ben bekebelezte a Whipclip nevű appot is, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy gyorsan és legálisan osszanak meg részleteket például az ABC, a CBS, a Comedy central, a Fox és a VH1 csatornák műsoraiból, és hogy látványosan, például gifekkel kommenteljék azokat.
A TV Time már most több mint 5 milliárd epizódot kínál, és havonta több mint 300 ezer felhasználók által generált tartalmat kap. A főleg 18-34-es korosztályba tartozó felhasználói egyelőre ingyenesen férhetnek hozzá Androidon és iOS-en is, de a legújabb feature-ökért később talán pénzt is adnak majd.
A közösségi tévé jövőjéről Rosenblatt a Forbes.comnak adott interjút.