A téves árak és a hibás akciók kiszűrése a cél.
Elkezdte bevezetni áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország, írja a Világgazdaság. A kiskereskedelmi lánc azzal magyarázta a lépést, hogy törekszik az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére. Legutóbb például a kalocsai üzletben árazták le a tejfölt négy forinttal.
A digitális ártáblák lehetővé teszik majd az akciók és az egyéb információk valós idejű módosítását.
Vagyis elméletileg kiszűrik annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árak és hibás akciók jelenjenek meg a termékek fölött. Szintén előny, hogy ezáltal nem kell kinyomtatni és kihelyezni az új árakat, azaz a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket.
A Lidl április közepén már jelezte, hogy mérlegelik a váltás lehetőségét. A portugál Lidl is lecserélte már a papíralapú cédulákat, miután sikeresen zárt egy tesztidőszakot.
A portugál Lidl így üzletenként 400 kilogramm papírt spórol meg.