A J.Press tulajdonosai, a testvérpár Kukucska Róbert és Kukucska Zoltán évekig tudatosan titkolták, hogy a cég magyar. A novemberi Forbes Kilövésen végre kiléptek a fényre, és elmesélték, hogy a ma már másfél milliárdos cég születése tulajdonképpen a nagymamától kölcsönzött húszezer forintnak köszönhető.
A cég – mely a mai napig leginkább a férfi alsónadrágok értékesítéséből él – már a kezdet kezdetén márkát akart építeni. Róbert és Zoltán olyan terméket választottak, amiből hiány volt a ’90-es évek elején. A kínaiak száz forintért adtak három darab gyatra minőségű alsót, míg a luxusmárkák termékei a többségnek megfizethetetlen voltak.
Kukucskáék megtalálták a középutat, és a J.Press hamar üzleti siker lett.
Termékeik és vásárlóik az évek alatt nem igazán változtak, a legnépszerűbb termékeik a mai napig a fekete zoknik és az óvszertartós alsónadrágok.
Az extra vastag, 204 oldalas születésnapos lapszámban a magyar Forbes első címlaposa, Váradi József, a beruházási toplista, a Magyar100 (azaz a kizárólag hazai tulajdonban lévő száz legértékesebb cég rangsora) és még egy belső Forbes Urban melléklet is helyet kapott. A részletekért keresd a novemberi Forbes magazint!
A borítóképen: Kukucska Zoltán, Kőrösi Tibor és Kukucska Róbert // fotó: Orbital Strangers