A Kiwisun saját fejlesztésű szoláriumokat gyárt és értékesít, közben pedig országos szoláriumhálózatot fejlesztett. 66, javarészt franchise-rendszerben működő és hét átadás előtt álló egysége van.
Klein Péter két évtizede, gimnazistaként döntötte el, hogy vállalkozni fog, mégpedig a szépségiparban. Egy teleshopos körömreszelő reklámot látott, amelyben 10 ezerért kínáltak egy mindent tudó darabot. Apjával elkészítették saját maguk inkább és 3 ezerért árultak, a csajok meg rohantak hozzájuk.
Szoligépekre egy barátja miatt fordult, akinek a szolizást javasolta bőrére az orvos, így felújított neki egy gépet, majd úgy gondolta, ez is fog menni neki. Eltalálta, azóta ebből él. A Kiwisun-hálózat különlegessége, hogy a gyártás, a forgalmazás és a javítás is egy kézben van, amelyet a szoláriumozáshoz kapcsolódó kozmetikai termékekkel egészítenek ki.
A teljes sztori a novemberi Forbesban.