A vásárlók által visszautasított termékeket automatikusan visszatéríti ügyfeleinek a Kifli – hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget, tudta meg a Forbes.hu a társaságtól.
A járvánnyal együttjáró bezárkózás felpörgette az online kiskereskedelmet, a helyzet egyik nagy nyertesének mondhatja magát a magyar Roksch vagy a pandémia előtt a magyar piacra belépő Kifli is, és persze a nagyobb láncoknál is felpörgött a házhoz rendelés.
Az árverseny mellett megindult a szolgáltatás minőségében is a verseny, a Kifli elsőként jelentette be, hogy automatikusan visszatéríti az árat, ha a kiszállított áru nem megfelelő, illetve ha az ügyfélnek bármilyen panasza van. A pénzt jóváírva kapjuk vissza.
Már online is lehet bevásárolni az Aldiban, a Roksh hozta az ötletet, ő viheti a szatyrot
Nem szükséges e-mail-ezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja intézni a problémát, és
egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.
„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – mondja Makkay János a Kifli.hu ügyvezetője.
A kredit helyett fel is ajánljhatjuk a pénzt
Az extra szolgáltatást egy különleges jótékonysági akcióval kötik össsze. A vásárlók ugyanis választhatnak: ha nem kérik a kredit jóváírását, az összeget felajánlhatják a Tündérpakk Alapítványnak, amelyet két anyuka működtet szabadidejében, és adományokkal segítenek a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak.
A Kiflin az online kompenzáción keresztül benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában, 1 hónap alatt már 125 000 Ft gyűlt össze számukra, melyből még több családnak tudnak támogatást nyújtani.