Posztonként százmillió forint feletti összegek durrannak el annak, akinek igazán sok rajongója van
A közösségi média nem csak arra jó, hogy a tengerparti homokban fetrengve ízlésesen barnult combokat villogtasson az ember az irodában gürcölő ismerőseinek, hanem elég sok pénzt is lehet vele keresni – ehhez mondjuk előbb nem árt a világhírnév.
Az Instagram-szakértő hopperhq.com összegyűjtötte, hogy kik azok a celebek, akik a legtöbb pénzt keresik a posztjaikkal, és azt is megbecsülte, hogy egy poszt mennyit ér. A listát Selena Gomez vezeti, 550 ezer dollárt (150 millió forint körüli összeg) ér egyetlen posztja, de C. Ronaldonak és a Kardashian-testvéreknek sem kell a vajaskenyérre gyűjtögetniük.
A rajongók valószínűleg eddig is tisztában voltak azzal, hogy kedvenceik posztjai elég erős marketingértékkel bírnak, ezt most tovább egyértelműsítendő, bevezették a “paid partnership” jelölést, azaz a rajongók számára egyértelműen jelölik, hogy a fotó termékmegjelenítést tartalmaz.