Fotó: Borítókép: Natasha Oakley és Devin Brugman, forrás: Devin Brugman Facebook-oldala
Üzlet

Imádták a fürdőruhákat, dollármilliós üzletet építettek köréjük

Forbes
2020. szeptember 22. 3 perc olvasás

A közös munka tette őket elválaszthatatlanná, a fürdőruháikat pedig olyan sztárok viselik, mint Jennifer Lopez vagy Bella Hadid. A Monday Swimwear sikerének alapja az Instagramon keresendő. A cég mögött álló duó sikereiről a Business Insider írt portrét.

Devin Brugman egyetemi évei alatt lett vállalkozó, miután Hawaiiról Los Angelesbe költözött, hogy fotózást és marketinget tanuljon. Natasha Oakley Ausztráliát hagyta ott ugyanezért a célért.

Facebookon már rég ismerősök voltak és tudtak egymásról, de miután elkezdtek közösen dolgozni, hamar elválaszthatatlanok lettek. Devin segített Natasha fotózásain és közös projekteket is indítottak, mert szerettek egymással dolgozni. Egy ilyen projektből nőtte ki magát az A Bikini A Day című blog is 2012-ben. 

A blog írásakor vették észre, hogy úgy is lehet pénzt keresni, hogy szeretik, amit csinálnak. Nem tudták, mennyire találja meg az oldal a közönségét, csak csinálták, a dolgok pedig eleinte maguktól történtek. Nem volt tapasztalatuk, nem tudták, hogyan tudnának náluk hirdetni a márkák, fokozatosan jöttek rá, hogy a blog látogatottságát felhasználhatják márkákkal való együttműködések során, így ez lett az első folyamatos bevételi forrásuk. 

Ma már az Instagram a fő erejük, Devin elkezdte átcsatornázni a blog látogatottságát saját Instagram-oldalára, út közben pedig Natashával megalapították a Monday Swimwear fürdőruhamárkát.

Harmincezer dollárnyi hitelt vettek fel az induláshoz, ma, kevesebb mint tíz évvel később több millió dolláros bizniszt egyengetnek. 

A Monday Swimwear esetében a lányok személyes brandje és a márka maga szervesen összekapcsolódik. Az Instagram-hírnév óriási eszköz az üzleti terjeszkedésükben, rendszeresen együttműködnek más influencerekkel is. Devin jelenleg 1,3 millió, Natasha pedig 2,2 millió követővel rendelkezik. 

A márka vásárlóinak negyven százaléka rendszeresen visszatér, így a következő lépésnek a hírességekkel való együttműködést szeretnék.

Devin nagy szerepet vállalt a marketing- és PR-stratégiájuk kiépítésében is, saját csapatot visz és ő felel a Monday Swimwear imidzséért. 

A Monday-fürdőruhákat eddig Jennifer Lopezre, Bella Hadidra és Kendall Jennerre is sikerült ráadniuk, de mikor kitört a járvány és fel kellett függeszteni az utazásaikat, átálltak arra, hogyan lehet online is erős kapcsolatokat építeni és megtartani az influencereikkel. 

Borítókép: Natasha Oakley és Devin Brugman, forrás: Devin Brugman Facebook-oldala