Az Amazon egy újabb piacot próbál átcibálni a digitális világba, ezúttal pedig a karácsonyfabizniszre vetettek szemet.
Ahol az Amazon megjelenik, ott rendszerint megindul a pánik, de itt most még ez sem áll fenn, a pofon a műfenyőn csattanhat – írja az amerikai Forbes. Felmérések szerint a cirka kétmilliárd dolláros karácsonyfaüzlet csupán 1-2 százaléka köttetik meg online, az emberek jobban szeretnek élőben válogatni (az Amerikában eladott fák 23 százalékát direkt a vevőnek vágják ki), és aki átpártol a műfenyősök táborába, az tényleg leginkább a kényelem miatt teszi. Azzal, hogy az Amazon most felveszi a kínálatba a nagyméretű, valódi karácsonyfák kiszállítását, egy csomó macerától megszabadulnak azok a vevők, akik egyébként sem szoktak órákat bolyongani a karácsonyfaárusoknál – ez pedig elég combos szelet, az Amerikai Karácsonyfa Szövetség (tényleg van ilyen) szerint a fenyők 29 százalékát áruházláncokban értékesítik.
Borítókép : Mikhail Vasilyev / Unsplash