A 2005-ben indult női divatmárka új kollekciójával a férfiak irányába is nyit, New Yorkban nyitnak saját üzletet.
Sándor Szandra divattervező és márkája volt már a magyar Forbes címlapján, szerepelt az amerikai Forbes-ban és a New York Times-ban is a 2018-as divathét után. Idén ősztől már férfikollekcióval is készülnek.
Szandra régi álma volt, hogy mindkét nem felé nyissanak. Most érett meg rá a márka és a piac is – tudta meg a Forbes.hu a Nanushka PR csapatától. Az új kollekció szeptember 17-én kerül a boltokba hasonló árakkal, mint a női divatáru. Egy póló 250, egy nadrág 395 és egy kabát, ami a legdrágább termékük, 960 dollárba fog kerülni. Nem csoda, hogy dollárban mondják az árakat, az amerikai eladások voltak most is, régen is a legerősebbek. Erre rájátszva nyílik meg idén első saját, háromemeletes boltjuk New Yorkban, a manhattani Woosteer Street-en, egy 2018-as, néhány hónapos, sikeres Los Angeles-i pop-up store kísérlet után. Jövőre pedig már Londonban is megtalálhatjuk a márkát.
A Nanushka International Zrt. 2016-ban kapott 1 milliárd forint befektetést a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Növekedési alapból. Azóta lendületesen nőtt az árbevételük, tavaly pedig történetük legjobb évét zárták, ráadásul a 2,6 milliárdos forgalomból csupán 270 millió származott a magyar piacról, a többi exportból jött.