Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Tatár György. Fotó: Orbital Strangers

Fontos változást jelentettek be: kiszáll az egyik piacáról a Szállás.hu

A Szallas.hu eladta Konferenciahotelek.hu márkáját a Szallodak.hu-nak, így mindkét cég mostantól arra a területre fókuszál, amelyben vezető szerepe van. A Szallas.hu így kizárólag a B2C piacon tevékenykedik, a Szallodak.hu pedig rendezvényhelyszín platformjaival a B2B fogyasztókra koncentrál – tudatták a társaságok a Forbes.hu-val.

Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport vezérigazgatója. Fotó: Orbital Strangers

A Szallodak.hu, a RendezvenyHelyszinek.hu és a CegesHelyszinek.hu tulajdonosa, a 2019-ben 978 millió Ft árbevételű HotelPremio Kft. újabb platformot tudhat magáénak, a Konferenciahotelek.hu portált, melyet a Szallas.hu-tól vásárolt meg. Az akvizícióval a HotelPremio Kft. tovább erősítette pozícióját a vállalati szegmensben, a következő 3 évben 110 százalékos bevételnövekedéssel tervez.

A portált attól, a B2C piacon vezető Szallas.hu-tól vásárolták meg, aki erős regionális terjeszkedésbe kezdett az online szállásfoglalás területén, ezzel a lépéssel viszont kiszállt a B2B területről, a HotelPremio Kft. pedig a hazai céges rendezvénypiac legnagyobb szereplőjévé vált.

Konferenciaturizmus: előre menekülnek

Tatár György. Fotó: Orbital Strangers
Tatár György. Fotó: Orbital Strangers

„Innen szép nyerni – reagált a járvány okozta piaci helyzetre Tatár György, a HotelPremio Kft. ügyvezetője és tulajdonosa, aki az előre menekülést választotta vészforgatókönyvként. – A felvásárlást is tulajdonképpen a járvány okozta vészhelyzet gyorsította fel, hiszen minden piaci résztvevőnek az volt a legfőbb érdeke, hogy az erőforrásait optimalizálja és erősségeire koncentráljon, így mi éltünk a piaci tisztulás adta lehetőségekkel. Az elmúlt években egyértelmű volt számunkra az irány: a B2C fókuszból mára a B2B területre koncentrálunk. A jelenlegi vírushelyzetnek köszönhető óriási visszaesést a felvásárlással nyert újabb piaci szelettel is szeretnénk enyhíteni, és hisszük, hogy a helyszíneket biztosító partnereinknek, szállodáknak a lehető legnagyobb mértékben tudunk megrendeléseket biztosítani.”

Advertisement

„Amikor az eladás mellett döntöttünk, olyan partnert kerestünk, aki a magas minőségű szolgáltatás és folyamatos fejlesztés által tudja tovább vinni a Konferenciahotelek.hu weboldalt – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. – Ezáltal mi növelni tudtuk a fókuszt a közép-európai B2C piacon és a céges partnereink pedig továbbra is jó kiszolgálásban bízhatnak. Annak is kifejezetten örülök, hogy a HotelPremio Kft. tulajdonában álló Szallodak.hu weboldal a Szallas.hu rendszerét fogja 2020. augusztus 1-jétől használni. Így bízom benne, hogy a partnereink számára még egyszerűbb és jobb szolgáltatást tud a Szallas.hu nyújtani.”


A ma megjelenő, júniusi Forbesban több, a koronavírus-járvány okozta válság által érintett cég stratégiáját, így a Szállás.hu-ét is részletesen bemutatjuk.

 

Az érdem azé, aki elkezdi, akkor is, ha az, aki folytatja, jobban csinálja.