Hirtelen megnövekedett az ételkiszállítással kapcsolatban beérkezett panaszok száma, rendkívüli vizsgálatot indít a Nemzetgazdasági Minisztérium.
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indít a legnagyobb ételfutároknál, írja az MTI. A tárca azzal indokolja a lépését, hogy az elmúlt hetekben hirtelen megnövekedett a beérkező panaszok száma a szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A kormányhivatal próbavásárlással egybekötött ellenőrzése négy területre kiemelten fókuszál:
- A kiszállított ételek minőségének és állapotának megfelelősége,
- a jelzett kiszállítási idő betartása,
- az árakkal kapcsolatos problémák,
- a fogyasztó kompenzációja
A fentieken túl az ellenőrzés kiterjed a cégek honlapján és általános szerződési feltételeiben található tájékoztatási kötelezettségekre.