A Brand Finance minden évben elkészíti a piackutatását, hogy kiderítse, melyek a legerősebb márkák a világon. Ehhez mindenféle felméréseket vegyítenek olyan adatokhoz, mint például az, hogy az adott márka mennyit költ marketingre, és persze figyelembe veszik a cég profitját is.
Ez alapján 2017-ben a 10 legerősebb márka:
10. McKinsey & Company
9. Johnson & Johnson
8. PwC
7. NBC
6. Disney
5. VISA
4. Ferrari
3. Nike
2. Google
1. Lego
Az elemzés szerint a Lego titka az, hogy a gyerekek a benne rejlő számtalan lehetőség miatt, míg a felnőttek a gyerekkori nosztalgia miatt imádják. A marketing során nem céloznak csak férfiakra vagy csak nőkre, emiatt széles a célcsoportjuk. 2015-ben a Lego Movie-val sikerült nagyot szakítani, abban az évben szintén megnyerték a legerősebb márka címet, tavaly ezt elvesztették, de idén – talán nem véletlenül azért, mert újabb Lego-film került a mozikba – megint tartoltak.