Újabb vállalatot haragított magára a dollármilliárdos.
Ideiglenesen felfüggesztette reklámtevékenységeit az IBM az X (korábban Twitter) platformján, miután jelentések szerint a hirdetéseit Adolf Hitlert és a náci eszméket dícsérő posztok mellett jelenítették meg, írja a BBC.
A vállalat közleménye szerint teljesen elfogadhatatlan, hogy a tartalmai ilyen posztok mellett jelenhetett meg a platformon. Az X válaszában tájékoztatta az IBM-et: nem szándékosan helyezi a márkákat „ilyen típusú tartalmak mellé”.
Nem ez az első, hogy a tartalmak miatt akad gondja az X-nek. Korábban Elon Muskot is kritizálták, miután egy antiszemita összeesküvés-elméletet „valóságos igazságnak” nevezett egy bejegyzésre válaszolva.
A Media Matters for America felügyelete több olyan, vásárolt hirdetést talált Hitler-idézetek, a nácik dicsérete és holokauszttagadó tartalmak mellett. Az Apple, Oracle, vagy a Bravo tévécsatorna és az Xfinity telekommunikációs vállalat tartalmai mellett jelentek meg ehhez hasonló bejegyzések.