Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Egyre többféle módon segíti az influencerek pénzkereseti lehetőségeit az Instagram

Új fejlesztéseket gördítenek ki, amivel egyre több oldalfunkción keresztül kaphat részesedést a tartalomgyártó.

Hirdetések kerülnek az IGTV-videókra, a live-okban és az az Instagram Shopping-ban bannereken keresztül lehet majd vásárolni és elindítják a Brand Collabs Manager-t is, ami a szponzorált kampányokhoz kötné össze a céget és a tartalomgyártókat. A fejlesztésekről a The New York Times számolt be. 

Az influencerek nagyon fontos kincsei az Instagramnak.

Növelik a platformon eltöltött időt, új felhasználókat húzhatnak be, és mivel 2020-ban ez is egy karrier, a munkáltatónak rendesen meg kell őket fizetnie, ha meg akarja őket tartani. 

Eddig viszonylag kimaradt a véleményvezérek pénzügyeiből mindaddig, amíg a bértárgyalások során betartották a platform felhasználási feltételeit.

Advertisement

Nem kapnak részesedést az Instagramon elköltött összegekből, nincs direkt tranzakció felület és felhasználó között, az influencerek a márkáktól kapják a fizetésüket. 

Egy februári felmérés szerint azonban a tartalomgyártók szkeptikusak az Instagram IGTV nevű felületével kapcsolatban, mert az nagyon hasonlít a Tiktokhoz és a Youtube-hoz, de nem járnak vele ugyanazok az előnyök, mint a többi platformmal. A Youtube-on elhelyezett hirdetésekért havonta benyújthatják a számlát, a Tiktok livestreamek közben pedig több ezer dollárt kereshetnek digitális ajándékok formájában.

Az Instagram-influencerek ezért elkezdtek elvándorolni az anyahajóról. Az új fejlesztésekkel azt remélik, megtarthatják ezt a mindkét fél számára előnyös kapcsolatot. 

Jövő héttől olyan márkák hirdetései kezdenek majd feltűnni az IGTV-n mint a Sephora, a Puma, a Nike, az Ikea,

ezek bevételeiből 55 százalék megy az influencernek. 

A bannerek szívecskékként fognak megjelenni a felhasználó neve és kommentje mellett a livestreameken és 99 centtől 4 dollár 99 centig terjedhet az áruk.

Az ezekből származó bevétel 100 százaléka a tartalomgyártóé legalább 2021-ig. 

 

Amikor a pénz feléd jön, ne tegyél fel kérdéseket.