Hazánk egyik legnépszerűbb Youtubere, a Videómánia tulajdonosa és készítője tulajdonrészt szerzett az ő menedzsmentjéért is felelő Special Effects Media Hungary Zrt.-ben – írja a kreatív.hu.
A cég több mint 100 YouTube csatornát menedzsel, partnereik között van magyar szcéna krémje (Pamkutya, Viszkok Fruzsi, Unfield). Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója és vezérigazgatója a portálnak elmondta, hogy a kapcsolatuk Dancsóval a kezdetekig nyúlik vissza sőt, a videós volt az első ügyfelük még 2013-ban. A Videómániának jelenleg 870 000 követője van, és Szabó szerint a csatornának jelentős szerepe volt abban, hogy az egész cég sikeres legyen.
Az alapítók úgy találták, hogy a hozzáállásért és a lojalitást úgy tudják leginkább meghálálni, ha beveszik a cég részvényesei köré.
A Kreatívnak Dancsó is nyilatkozott: „Örülök, hogy mostantól már tulajdonosi szinten is részese lehetek a partnercégem sikerének. Tőzsdére megy a báttya!”
Az újság ugyan érdeklődött, hogy Dancsó mekkora tulajdonrészt kap, de Szabó Gergő nem tért ki a pontos számokra. A azzal kapcsolatban viszont kifejtette álláspontját, hogy a többi ügyfél hogyan reagált a döntésre.
„Nem gondolom, hogy felmerül, hogy hátrányosan érintené ez a többi influencert, abszolút szakmai alapon közelítettük meg eddig is és ezután is a kérdést, vagyis azokat ajánljuk egy-egy projektre, akik az adott kommunikációs üzenettel valóban tudnak azonosulni.
Dancsó csatlakozásával a cég tulajdonosai, tulajdonszerzési sorrendben a következők: Müller Péter és Szabó Gergő magánszemélyek (a cég két alapítója), a Central Médiacsoport, amely 2016-ban szállt be a cégbe, illetve mostantól Dancsó Péter, mint magánszemély.
forrás: Kreatív.hu
A cikk borítóképe a Videómánia Facebook-oldaláról származik.